Saturday 27 October 2012

GoodByE Sekolah RendahKU!

 
Tak lama lagi aku akan meninggalkan zaman sekolah rendah dan melangkah ke sekolah menengah. Banyak kenangan suka dan duka yang telah ku lalui di sekolahku.
Kawan-kawanku di primary school akan aku rindui. Mereka akan pergi ke sekolah yang berlainan daripada aku. Tapi, ada jugak yang pergi sekolah sama dengan aku. ^_^ 
My memories with my best friend, my friend and my enemy, I will keep in my heart forever. Tapi, mungkin aku akan lupa sedikit demi sedikit. Aku harap aku akan lupa memori yang duka je.

Aku harap kami akan berjumpa lagi suatu hari nanti....Kalau kami jumpa masa kami dah besar and dah bekerja kan bagus? Bolehlah buat reunion party dekat hotel...Siapa yang nak sediakan duit tu buat party tu? Aku tak nak~ hehehe....Siapa-siapa je lah yang nak....
Tapi, yang paling sekali aku nak jumpa Puteri Syibrah! Aku nak jumpa Anis Sufira(Along), Nabilah Husna(Mama), Nur Naziha(aunty, Syahirah Athilah(Achik),Nur Iffah Nazurah(kakak sepupu)....
Yang korang nampak achik,along,aunty tu bukanlah family real aku, tapi family in school untuk main-main je...Aku nak sertakan sekali gambar-gambar aku dengan kawan ku tapi malas lah nak copy and paste..sorry ye.. ok lah..kartun fav aku dah main Dragonball Z Kai...babai~
Maaf bagi penggunaan 'aku' kepada orang yang lebih tua. Biasanya guna 'Syaqhirah'. Tapi, hari ni takda mood pulak oleh sebab itu terpaksa guna 'aku'. Sorry ye.
Coretan Oleh,



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah