Thursday 9 February 2012

Banyaknya orang suruh Syaqhirah edit blog dorang.





Setelah beberapa jam baru Syaqhirah dapat buka blog Syaqhirah ni sebab Syaqhirah edit blog orang. Memang banyak betul dorang suruh Syaqhirah edit. Edit cursor lah, backgroud lah, header, shoutbox dan macam-macam lagi. Kenapa tak reti nak buat sendiri ke semua tu? Kacang je tu, macam makan kacang tapi orang yang takda gigi tu, memang lah susah nak makan kacang kan? Hahaha. Apa yang aku merepek ni? Hahaha:face17:

But, Syaqhirah bukan buat semua tu FREE tau! Tapi, ada....(faham-faham lah ye) :face64: Siapa yang tak faham tu biar Syaqhirah bagi faham! Syaqhirah edit blog dorang then dorang bagi Syaqhirah ' habuan '. Bagi habuan apa? Macam duit ke, keychain ke. Apa-apa je lah, asalkan habuan yang dorang bagi, Syaqhirah nak! Kalau Syaqhirah tak nak, pandai-pandai dorang lah bagi habuan lain. If they tak bagi Syaqhirah habuan, Syaqhirah akan DELETE blog dorang tu! Jahatnya aku ni! Memang aku jahat, kenapa ada problem dengan aku? Kalau ada, biar kita selesaikan problem tu sekarang jugak! Kalau takda, diam je ok? Kalau habuan yang dorang bagi kat Syaqhirah tu, (hodoh, tak hebat) Syaqhirah akan edit blog dorang tu pun hodoh-hodoh! Jahatkan? Ini diri aku ok? (aku bukanlah jahat sangat pun!) Takpalah, ini je yang Syaqhirah boleh cerita. Assalamualaikum, Syaqhirah nak buat kerja lain ni. Bye!

p/s: Jika orang yang membaca entri sekarang ni adalah orang yang suruh aku edit blog dorang, jangan anggap aku merungut sebab korang suruh aku edit blog korang tapi kalau aku dah siap editkan blog korang tu tapi korang masih belum bagi aku habuan, anggap je lah ini entry aku merungut sebab korang tak bagi habuan tu. :face39:




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah