Saturday 2 June 2012

Bercuti Di K.K (Kota Kinabalu)


 

Tak sabar rasanya nak bercuti ke K.K.! Walaupun, dah banyak kali pergi sana tapi Syaqhirah masih rasa seronok! Tapi, yang tak bestnya kawan baik Syaqhirah, Puteri Syibrah pergi K.K hari ni. So, dia tak bolehlah on ameba pico dan pesbuk. Dia kata dia jarang on di K.K. Dia hanya on kalau dia pergi C.C. Huhuhu..
 
Syaqhirah masih boleh on kat K.K. sebab rumah makcik Syaqhirah ada laptop dan streamyx serta broadband maxis. Hurmmmm....I feel so lonely! Cuz Puteri Syibrah tak on! Takda rakan chat, ada jugaklah kawan sekolah Syaqhirah on pesbuk tapi Syaqhirah malas nak chat dengan dorang kecuali Syafiqa Wawa, my new best friend dan Oyen! Hehehe...Tapi, dia tak selalu on.
 
 
 
 
 
Macam mana aku nak tunggu kau, Puteri Syibrah. Kalau hari ni, bolehlah aku tunggu kau tapi esok aku kena pergi K.K. dah. Mesti tak sempat! Tapi, hari selasa, aku tak on lama kat ameba pico dan pesbuk sebab mama dan ayahku nak bawa aku jalan-jalan kat K.K.

Umm...Syaqhirah akan cuba on kat pesbuk dan ameba pico. Itupun, kalau sempatlah ataupun Syaqhirah on pesbuk guna hp je...Tapi, tak leh chat takpe hantar mesej je...Huhuhu...
 
 
Coretan Oleh,  

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah