Friday 16 March 2012

Asyik-asyik beli novel!




     
 
 
 
 Kenapa dengan aku ni? Gila novel? Hari-hari nak beli novel. Tapi, aku beli novel kerana nak baca tapi mesti membazir. Kenapa membazir? Sebab kalau dah habis baca novel yang aku beli, aku simpan je tapi kalau aku pinjam buku di perpustakaan aku boleh bagi balik...Tapi,...buku di perpustakaan takda novel yang macam dijual. Buku di perpustakaan sikit je yang best...


Syaqhirah suka baca novel kanak-kanak. Buku pertama yang Syaqhirah beli ialah GADIS PIANO! Ceritanya memang best dan seronok! Tak rugi Syaqhirah beli. Ooops! Mama Syaqhirah beli! Hehehe...My second book Projek Fesyen Ain Maisarah. My third book Aku,Dia dan Glamour...Buku aku yang keempat Hai Suria! Buku aku yang kelima Aku Mahu Saiz XL...Buku aku yang keenam Aku Mahu Saiz S...Aduiii, bukan enam je novel Syaqhirah tapi banyak lagi. Kawan-kawan Syaqhirah nak pinjam tapi mama Syaqhirah tak bagi pinjam...Sikit je mama Syaqhirah bagi pinjam...Entah napa...Mungkin mama Syaqhirah tak nak hilang kot? Errr...

Syaqhirah nak beli novel lagi! Syaqhirah nak beli novel Muffin Manja... Syaqhirah nak! Mesti best! Ataupun Seungu Lavender. Tapi, mama Syaqhirah tak nak beli! Takpe, lain kali Syaqhirah pujuk! Mudah-mudahan mama Syaqhirah nak beli......Syaqhirah nak pergi menonton Adnan Sempit 2... Selamat Tinggal! Jumpa di entri yang lain.......
 



Coretan Oleh,




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah