Thursday 8 March 2012

Welcome to my page!





Welcome to my page!


Jangan lupa follow blog saya! Sila tinggalkan url blog anda di ruangan komen atau mesej di facebook saya! Insya-ALLAH saya akan follow balik!

Saya 'budak baru' dalam dunia blog ini! Blog saya tidak secantik blog orang lain! Hanya ini yang mampu saya lakukan untuk mencantikkan dan menceriakan blog saya supaya anda tidak bosan dan rugi datang ke blog saya!


Attention!!!

Ada beberapa peringatan dan peraturan yang anda perlu patuhi apabila datang ke blog saya!




  • No copycat (I already disable right click!)
  • Jangan cakap perkataan yang tidak baik di shoutbox atau di ruangan komen!
    (Contoh: Bodoh, tak guna dan lain-lain)
  • Kalau nak add saya di facebook, tolong send message yang anda follower blog saya! Kalau tak, saya tak boleh add sebab saya cuma add orang yang saya kenal sahaja!
  • Sila tinggalkan url blog anda di shoutbox supaya saya dapat follow!
  • Jangan lupa letak blog saya di bloglist anda! (hehehe)
Thank You!





♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah