Saturday, 24 March 2012

Hodohnya doodle yang aku buat ni!







Hai!!! Dah lama tak tulis entri kan? Bukannya, sibuk tapi Syaqhirah tak tahu nak tulis entri. Alhamdulillah, hari ni dah ada idea nak tulis entri.

Baiklah, entri hari ni berkaitan dengan doodle! Bukan nak bagi freebies, tapi nak kasi tunjuk doodle yang Syaqhirah lukis tapi bukan guna tangan guna mouse. Hehehe! Bukan tikus ye tapi tetikus! OK?

Back to the topic! Syaqhirah nak bagi tunjuk doodle yang Syaqhirah lukis! Hodoh! Mesti korang tergelak sampai terguling-guling. Haha!




Ni lah doodle yang Syaqhirah lukis! Haha! Tengok nama syaqhirah kat situ, sebenarnya malu jugak nak letak nama kat situ sebab doodle hodoh! Haha! Korang dapat baca tak yang dalam balloon biru tu?


Buruknya lukisan(doodle) Cik Q-rah ni buat! Muka aku patutnya macam taylor swift tapi sekarang macam beruk.


Hehehe, untuk doodle yang Syaqhirah lukis, jangan merungut dengan nikmat yang diberikan ALLAH bersyukurlah! Jadi diri sendiri jangan nak jadi orang lain ok? Apa yang aku merapuh ni? Haha! Keluar topik lagi! Bukan tu je doodle yang Syaqhirah lukisan ada 2 lagi. Kalau korang tengok, mesti korang cakap macam ni...

Doodle hodoh macam ni bagi tengok? Buang masa aku je tengok doodle ni! Ada hati, nak buat entri pasal doodle!


Kalau kau tak nak tengok! Sila tekan X ok? Ini blog aku jadi suka hati akulah nak buat entri pasal apa? Sibuk!

Dah! Siapa yang nak berambusss! Cepat berambus! Tekan je X!





Siti: Apa yang dia ada aku takda? >_< Tahi lalat ke?
Ahmad: I love you ^_^
Atikah: I love you too ^_^


Jangan bersedih Siti, masih ramai lagi lelaki di dunia ini. ALLAH pasti akan menemukan kau dengan jodohmu! Jika lelaki itu bukan jodohmu tapi jodoh orang lain jangan kau tunggu dia kerana hatimu pasti akan sakit!

Haha! Yang pasti semua ni, adalah HODOH kan? Syaqhirah mengaku, Syaqhirah tak pandai melukis kat laptop! Tapi, Syaqhirah pandai menulis khat(tulisan calligrafi)....



Coretan Oleh,









♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

2 comments:

  1. wah....awak ni ada bakt ! terskan ! chaiyok!! takpe....step by step... :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah