Monday 12 March 2012

Why PiNk? Kenapa bukan UngU, BiRu???



 


Kenapa pink? Kenapa bukan ungu atau biru? Sebab aku minat pink!!! Pink warnanya lembut,cute dan sesuai untuk perempuan! Taklah macam lelaki kan? But, ada juga lelaki yang minat pink? Napa ye? Nak jadi girl ke? Atau, mak nyah? Atau, saja-saja je? Atau, hati tertarik dengan pink? Atau, gf suruh? Atau....entahlah...hihihi

Syaqhirah suka pink because of several reason (macam kertas dua ujian BI pulak...tapi Syaqhirah tak buat because of several reason dah...^_^)  Pink warnanya lembut,ceria,cantik,cute,sesuai untuk perempuan....Sejak kecil lagi hatiku dah tertarik dengan pink! Aku Gadis Pink! Nak tukarlah title blog Aku Gadis Pink! Ataupun, Syaqhirah buat novel bertajuk Aku Gadis Pink lepastu hantar ke PTS PUBLICATION...hihihi...malaslah, novel Aku Suka Berblogging/Gadis Blogger (maaf ada dua tajuk,Syaqhirah masih tak tahu nak pilih tajuk yang mana satu...) pun belum siap...hehehe... 

Kalau korang baca kat internet, orang yang suka pink ni, lembut hatinya kan??? Tapi, Syaqhirah marah jugak tau! Tapi, Syaqhirah tak jahat! Hihihi...Syaqhirah nak tulis entri rahsia tahi lalat lah, tapi, mesti korang dah tahu rahsia tahi lalat korang??? Syaqhirah tak jadi tulis entri rahsia tahi lalat lah...hehehe, kalau Syaqhirah ada masa, Syaqhirah tulis ok? Hihihi...Ok! Sampai disini sahaja entri Why PiNk? Kenapa bukan UngU, BiRu??? 





Coretan Oleh,










♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah