Saturday 24 March 2012

My Handphone







Tayang handphone dulu...Hehehe... ^_^

Tepat pukul 12 malam Syaqhirah masih belum tidur sebab Syaqhirah tak mengantuk lagi. Aduiii, esok kena sekolah mesti mengantuk ni! Arghhh...

Syaqhirah takut jugak sebab kan dah 12 malam, mana tahu ada pontianak, toyol atau pocong??? Macam mana? Mesti Syaqhirah pengsan sebab tengok muka dorang yang buruk lagi hodoh tu...Tapi, Alhamdulillah tiada. Sebenarnya, sekarang ni petang kan? Hehehe, perkara ni berlaku semalam.Syaqhirah tulis entri waktu tu tapi sekarang baru publish.

Kalau korang tak boleh tidur, korang baca Ayat Kursi,Al-Fatihah,Kalimat Tammah dan 3 Qul..Mesti boleh tidur! Kalau korang tak hafal Kalimat Tammah takpa, tapi kita baca Kalimah Tammat sebelum tidur untuk mengelakkan gangguan dan 'ketindisan'. Kita boleh baca Kalimat Tammah bila-bila je dan kalau korang rasa macam ada bahaya yang akan menimpa atau rasa macam ada hantu kat sebelah korang yang ingin mengacau korang bacalah Kalimat Tammah,Ayat Kursi,Al-Fatihah dan 3 Qul! Kita kena baca dengan hati yang yakin dan bersungguh-sungguh. Ok?



Coretan Oleh,








♥ Terima Kasih Sebab Sudi Membaca Entri Ni! Like Kalau Suka! ♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini
SATU pun jadi lah ! hehe

Copyright 2011-2012.All Right Reserved By Syaqhirah